NL FR

Nouveaux emplois

juil. 12, 2019

Pour Dyson, une marque de produits électroniques grand public de renommée internationale, active dans les secteurs domestiques et des soins personnels, nous recherchons un employé de Shop in Shop à temps partiel pour Hifi Bertrange Lu.

juil. 1, 2019

Déscription:

Nous recherchons des professionnels de la vente et passionnés par l’univers de la beauté ! En tant que ‘Cosmetics Brand Ambassador’ vous représentez une ou plusieurs marques dans les ‘Duty-Free shop’ à l’aéroport de Zaventem (Brussels Airport).

juil. 1, 2019

Als Planning Coördinator ben jij de verbindende factor tussen klant, verkooppunt en field team. Jij zorgt ervoor dat de projecten van jouw klanten (l'Oréal, Bourjois, Zespri,...) vlekkeloos verlopen.

 Wat doe je?

  • Je staat rechtstreeks in contact met jouw klanten
  • Je beheert hun promotionele projecten van A tot Z in samenwerking met ons logistieke team
  • Je stelt per project een haalbare planning op en laat je niet afschrikken door onvoorziene omstandigheden
  • Je staat nauw in contact met field medewerkers en stuurt hen bij waar nodig
  • Je organiseert briefings voor het field team
  • Je volgt je projecten van dichtbij op en verzorgt de evaluatie ervan tot in de puntjes
  • Je gaat occasioneel op de baan om de uitvoering van jouw projecten te evalueren, maar bent niet bang om zelf de handen uit de mouwen te steken

juil. 1, 2019

Als planning coördinator sta je dagdagelijks in voor het opvolgen en coördineren van promotionele acties voor verschillende klanten (l'Oréal, Chanel, Christian Dior,...) binnen de cosmetica sector. Dit vanop ons kantoor te Groot-Bijgaarden.

Wat doe je?

  • Dagelijks sta je telefonisch en per mail in contact met je klanten. Ze zullen jou briefen over de verschillende promotionele acties die de komende weken/maanden zullen plaatsvinden. Deze acties zullen grotendeels doorgaan bij parfumerieën over heel België en Luxemburg.
  • Per klant beheer je de planning en selecteer je de geschikte field medewerkers voor de verschillende acties. Je volgt hen nauw op en stuurt bij waar nodig.
  • Om alles in goede banen te leiden, bepaal je welke medewerkers dienen deel te nemen aan de verschillende trainingsdagen.
  • Je houdt de klant voortdurend up to date en je bezorgt de klant wekelijks een evaluatie van de afgelopen acties.
  • Naast je klanten en de field medewerkers, ben je het aanspreekpunt voor de verkooppunten.
  • Occasioneel ga je op de baan om de uitvoering van de activiteiten te evalueren en te optimaliseren.

Copyright 2018 - Promoplan - Sitedesign: ozalith.be